Zamisel o poslovno-turističnem dogodku Turistična pomlad je nastala že pred dvema letoma, izvedbo dogodka pa je takrat v zadnjem trenutku preprečila epidemija. Dve leti pozneje naj bi bila potreba po organizaciji tovrstnega dogodka še večja.
Zavod za turizem je v novih okoliščinah, spodbujen tudi z na novo obujenim sodelovanjem med vsemi destinacijami mediteranske in kraške turistične regije, tako oblikoval program prve Turistične pomladi, ki je v zadnjih letih tudi prvi takšen dogodek v Sloveniji.
"Slovenski turizem je do leta 2019 doživljal izjemen razcvet, prihod covida pa je povzročil popolno zaustavitev potovanj in s tem številne negativne posledice za turistično industrijo ter z njo povezane gospodarske dejavnosti," je ob robu dogodka povedala direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina Erika Lojk.
Pojasnila je še, da so njihovi gostje raznoliki, tako kot je raznolika ponudba destinacije, ki zajema športni, adrenalinski, gastronomski turizem in oglede kulturne dediščine. Po odzivih gostov sodeč sicer na destinaciji manjkata kakšen bazen in spa ponudba. Na turističnem območju Nova Gorica in Vipavska dolina se obiskovalci ustavijo povprečno za 2,7 noči, letos si želijo doseči vsaj tri noči ali več.
"Sezona se v destinaciji še ni začela, verjamem pa, da bo sedanje stanje vplivalo na odločitev o potovanjih. Poznalo se bo tudi pri potrošnji denarja, ljudje so previdnejši glede tega," je o pričakovanjih letošnje sezone še povedala Lojk.
Poleg Turistične borze Vipavska dolina je v okviru dogodka potekal strokovni posvet, dan pa je sklenil tradicionalni dogodek Vina županov Vipavske doline s podelitvijo priznanj najboljšim lokalnim vinarjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje