Tujci, med katerimi je bilo največ Avstrijcev, Nemcev in Italijanov (vir: ttaksa.si), so ustvarili skoraj dve tretjini (58 odstotkov) vseh prenočitev. S tem so se močno približali razmerju izpred pandemije, ko so tujci ustvarili 70 odstotkov vseh prenočitev.
V hotelih občine Piran je bilo lani ustvarjenih 11 odstotkov manj prenočitev v primerjavi z letom 2019, nasprotno pa so v preostalih nastanitvenih zmogljivostih zaznali za dobro petino prenočitev več kot v letu pred pandemijo.
V preteklem letu je Turistično združenje Portorož v okviru oglaševalske kampanje Mi smo tu, ki je potekala na sedmih trgih, lansiralo destinacijski nezamenljivi žeton (NFT). S tem je Portorož & Piran postal prva slovenska lokalna turistična destinacija s svojim nezamenljivim žetonom.
Na destinaciji so gostili približno 40 novinarjev in vplivnežev, ki so ustvarili številne odmevne medijske objave. Med drugim so o Portorožu & Piranu poročali Lonely Planet, The Guardian, Euronews, Oggi, Vanity Fair Italia, Donna Moderna, Bild der Frau in Kleine Zeitung.
Turistično združenje Portorož je poleg predstavitev na bližnjih trgih v vlogi koordinatorja sodelovalo tudi pri uspešni predstavitvi makroregije Mediteranska in Kraška Slovenija na razstavi Expo Dubaj.
Na portalu www.portoroz.si so lani dosegli rekordno število obiskov, in sicer 1,26 milijona, kar je dobra petina več kot leto poprej. Med najbolj obiskanimi vsebinami so bila doživetja, koledar prireditev in spletne kamere. Na portalu je zaživel tudi nov rezervacijski sistem, ki omogoča spletno rezervacijo prenočitev in doživetij.
"Z izkupičkom preteklega leta smo lahko zelo zadovoljni. K dobrim rezultatom je zagotovo pripomogla atraktivnost naše destinacije, v prvi polovici leta pa tudi turistični boni. Zaradi preteče gospodarske krize bo letošnje leto polno izzivov. Želimo si, da bi lahko z izrazitejšimi vlaganji v promocijo destinacije še v večji meri podpirali turistično gospodarstvo občine Piran, kar je osnovno poslanstvo združenja," je komentiral Aleksander Valentin, v. d. direktor Turističnega združenja Portorož.
Letos načrtujejo okrepitev promocije na tujih trgih s poudarkom na pred- in posezoni ter nadaljevanje sodelovanja s preostalimi tremi istrskimi destinacijami pod skupnim imenom Love Istria.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje