Slovenska turistična organizacija London je želela dogodke organizirati v "pravem angleškem pubu, z noto domačnosti, dovolj centralno lociranem, da bo lažje dosegljiv vsem, in hkrati ne preveč velikem, da bo še bolj 'slovensko' simpatično majhen", je povedal Tine Murn iz STO London. Temu je ustrezal pub The Colonies na ulici Wilfred Street v neposredni bližini postaje Victoria in nedaleč od slovenskega veleposlaništva v Londonu.
Akcija Bet you'll love it (Stavim, da ti bo všeč) ali kako privabiti Britance v Slovenijo
V okviru dogodkov je STO organiziral akcijo Bet you'll love it (Stavim, da ti bo všeč), s katero je, računajoč na angleško tradicionalno zainteresiranost za stave, Britancem ponujal turistični obisk Slovenije. Skupaj s sodelujočimi organizatorji potovanj so ponudili možnost povrnitve stroškov rezervacij dopusta v Sloveniji, če bi se Slovenija uvrstila v nadaljnje tekmovanje na svetovnem prvenstvu v razmerjih: 25 odstotkov povrnjenih stroškov za četrtino finala, 50 odstotkov za polfinale in 100 odstotkov za finale.
Žal je akcija sovpadala z dogodki, ki so negativno vplivali na dopustniško razpoloženje Britancev. Zgodile so se namreč britanske volitve (Britanci med volitvami tradicionalno ne rezervirajo počitnic), zagodel jo je vulkanski prah, ki je popolnoma ohromil t. i. "outgoing" turizem in prav vse destinacije, ki so vezane na letalski prevoz, so ugotavljale upad rezervacij, je pojasnil Murn. Britanci so zato odpovedovali sekundarne dopuste (kamor za Britance Slovenija v veliki večini spada) in so se raje odločali za poznejše in zanesljivejše rezervacije dopustov, tik pred odhodom.
Nogometaši Slovenijo postavili med turistične cilje Britancev?
Kljub temu pa STO London ugotavlja, da je akcija in "izredna pozitivna slika naših nogometašev na SP" pripomogla k dobri prepoznavnosti ter podobi Slovenije med Britanci. Ugotavljajo, da sta se zanimanje in prepoznavnost Slovenije povečala, ugotovili so povečan obisk spletne strani, prav tako pa so se povečali število medijskih objav in zanimanje novinarjev uglednejših medijev za študijske ture v Slovenijo ter interes posameznikov za publikacije o Sloveniji.
V pubu se je navijalo za Slovenijo
V "slovenskem pubu" se je navijalo ves čas svetovnega prvenstva. Med tekmami slovenske reprezentance se je v lokalu zbralo lepo število ljudi, in sicer med tekmo proti Alžiriji okoli sto, tekmo z ZDA je spremljalo 200 navijačev, tekmo z Anglijo pa skoraj neobvladljivih 300 gostov, so povedali v STO London.
STO, ki je že potegnil črto pod kampanjo predstavitve Slovenije kot turistične dežele v Veliki Britaniji, ugotavlja, da je Slovenija v obdobju od razglasitve skupin na SP-ju v Južni Afriki pa do zadnje tekme slovenske reprezentance na SP dokončno prišla na zemljevid turističnih destancij med Britanci.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje