Hoteli pa pravijo, da bi brez vzpostavljenega nadzora nad ležalniki vladala prava "džungla", ko se turisti borijo za najboljše lokacije vzdolž španske obale.
Euronews poroča o pravih "vojnah za ležalnike" v Paradise Park Hotelu na Kanarskih otokih, kjer dopustniki kar tekmujejo, kdo bo zjutraj prvi markiral svoj prostor pod soncem. "Pravi kaos je. Roj turistov sprinta 20 metrov od vhoda v bazen do ležalnikov, pri čemer se enemu moškemu uspe prebiti na čelo in z brisačami zasesti kar pet ležalnikov. Popoln poraz za preostale goste, ki samo nemo strmijo," piše Euronews.
Incident je prišel na dan, ko je julija zaokrožil posnetek možakarjeve akcije. A to še zdaleč ni osamljen primer, ampak nekaj, kar se redno dogaja po letoviščih na španski obali v teh poletnih dneh. Tako sta denimo ta teden dva britanska turista prav tako na Kanarskih otokih vrgla neko žensko z ležalnika in ji ga ukradla, poroča Daily Mail. Da bi se ognili tovrstnim incidentom, so morali španski hoteli postati zelo iznajdljivi.
Kolona ure pred odprtjem bazena
V hotelu Sunset Beach Club na Costa del Solu se začne pred bazenom viti vrsta že ob 6.30 zjutraj. Bazen se odpre šele ob 9.00, pa je v vrsti že okoli 30 ljudi. "Imamo goste, ki so zelo ponosni na to, da so prvi v vrsti. Najeli smo varnostnike, tako da ko odpremo vrata, ni nobenega prerivanja in skrivnega tihotapljenja v bazen," je za Euronews povedal direktor hotela Miguel Marcos. "Če ne bi imeli kontrol, bi vladal zakon džungle."
Organizacija je ključna v tem hotelu, ki ima 700 ležalnikov in sprejme 1800 gostov. "Za najboljša mesta vlada prava vojna," pove nadzornik ležalnikov Jose Carlos, ki opravlja to službo zadnja tri leta.
Niso vsi gostje vešči te dirke. Najizkušenejši pa si znajo izboriti najboljše ležalnike. "Imamo ljudi, ki prihajajo že leta in si želijo določen ležalnik, spet drugi si želijo biti blizu bazena za otroke ali videti morje. Potem pa so spet taki, ki pridejo s skupino prijateljev in si želijo vsi biti skupaj," pove Marcos.
Na Costa del Solu uživajo v rekordni turistični sezoni, da bi čim bolj zadostili povpraševanju, pa so v hotelu Sunset Beach Club celo posekali palme in kupili dodatne ležalnike ter razširili okolico bazena, ki je za turiste v zadnjih letih postal mikavnejši od morja.
Naloga nadzornikov ležalnikov je med drugim, da delajo obhode okoli bazena in najdejo ležalnike, ki so "lažno zasedeni", ter pustijo opozorilo. Po eni uri se vrnejo, in če še vedno ni nikogar na ležalniku, odnesejo stvari in ležalnik sprostijo za druge goste. Kot pravijo, so znaki, na katere so pozorni.
"Če pustijo knjigo na ležalniku ob 9.30, vemo, da so si ga rezervirali. Drugi pustijo eno brisačo, ki prekriva štiri ležalnike," razlaga José Carlos. "Najpogumnejši skočijo v bazen navsezgodaj zjutraj, odložijo brisačo na želenem ležalniku in se vrnejo v posteljo."
Kot pravijo v hotelu, je naziv "nadzornik ležalnikov" sam po sebi zelo učinkovit in odvrača goste od spopadov za ležalnike. "Čeprav je res, da se nekateri vseeno razjezijo na nas, ko jim vzamemo brisače," pravi José Carlos, ki pa priznava, da jih vseeno ne odvrne dovolj, da vaje ne bi znova ponovili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje