Letalske družbe nameravajo v poletnih mesecih v povprečju na dan prepeljati približno 104.000 potnikov. Zato je londonsko letališče letalskim družbam že naročilo, naj prenehajo prodajati vozovnice za poletne polete. Ukrep bo privedel do še več odpovedi letov, ki jih je sicer v zadnjih mesecih bilo že več tisoč. Ker letalske družbe niso odgovorne za odpovedi, prizadeti potniki ne bodo upravičeni do povrnitve kupnine vozovnic.
Izvršni direktor Heathrowa: Storitve niso bile na sprejemljivi ravni
Težave povzročajo dolge čakalne vrste, težave pri potovanju potnikov z omejeno mobilnostjo, prepozno dostavljena in izgubljena prtljaga ter odpovedi v zadnjem trenutku, poroča STA.
Omejitev števila poletov bo posledično najverjetneje tudi podražila cene vozovnic. "V zadnjih nekaj tednih, ko je dnevno število potnikov večkrat preseglo 100.000, smo bili večkrat priča trenutkom, ko storitve niso bile na sprejemljivi ravni," je ob tem povedal glavni izvršni direktor Heathrowa John Holland-Kaye.
Med drugim je konec tedna na enem izmed terminalov odpovedal sistem za razvrščanje prtljage, zaradi tega je več sto kosov prtljage ostalo na tleh. Pred dnevi so na letališču na hitro odredili odpovedi 61 poletov, prizadetih je bilo približno 10.000 potnikov. Na letališču so zagotovili, da bodo številčnost osebja povečali do mere, kakršna je bila pred epidemijo.
Letalske družbe so se ostro odzvale
Letalske družbe s prstom kažejo na letališče, češ da so podcenili hitrost ponovne oživitve turizma po epidemiji. Očitajo jim še osredotočenost na zaslužek na račun letalskih družb, ki so zaradi tega v težavah. Generalni direktor mednarodne družbe za zračni promet (IATA) in nekdanji vodja družbe British Airways Willie Walsh je razočaran nad nekompetentnostjo letališča: "Preseneča me, da se na Heathrowu niso bili sposobni bolje odzvati in strniti svojih vrst, popolnoma se jim je ponesrečilo." Bizaren se mu zdi predvsem "ukaz," naj družbe prekinejo prodajo vozovnic: "Heathrow skuša kar se da povečati dobiček na račun letalskih družb," je dodal. Na londonskem letališču so se odzvali, da so v štirih mesecih doživeli za 40 let rasti. "Letalski promet je pod pritiskom, povpraševanje je vse večje, potrebujemo sodelovanje, in ne komentarjev slabo obveščenih upokojenih vodij letalskih družb," so dodali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje