
Preiskava se je začela julija 2023, potem ko je urad dobil informacije, da je nakup vstopnic za Kolosej po spletu po osnovni ceni tako rekoč nemogoč. Nedostopnost vstopnic na spletu je potrošnike prisilila, da so se obrnili na organizatorje potovanj in platforme, ki so vstopnice preprodajale z dodatnimi storitvami po precej višjih cenah, poroča nemška tiskovna agencija DPA.
Družbo CoopCulture, ki je v obdobju 1997 do 2024 vodila uradno storitev prodaje vstopnic za Kolosej, je urad oglobil s sedmimi milijoni evrov, ker je "zavestno prispevala k znatni in dolgotrajni nerazpoložljivosti vstopnic po osnovnih cenah za vstop v Kolosej".
Urad družbi očita, da ni sprejela ustreznih pobud za preprečevanje kopičenja vstopnic z avtomatiziranimi metodami. Po drugi strani pa je rezervirala ogromno vstopnic za prodajo, od česar je imela gospodarske koristi.
Urad za konkurenco je kaznoval tudi šest organizatorjev potovanj s sedežem v Italiji, Nemčiji, na Nizozemskem in Irskem. Te so uporabile bote in avtomatizirane sisteme za kopičenje velikih količin vstopnic in jih nato ponudile na svojih platformah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje