Pravljična zima v Koloradu. Foto:
Pravljična zima v Koloradu. Foto:

Turistični urad te ameriške zvezne države sredi Skalnega gorovja je namreč začel kampanjo, s katero bodo trem "snežnim devičnikom" med januarjem in marcem podelili trimesečni izlet po Koloradu - z vsemi kritimi stroški.

S pomočjo lokalnih inštruktorjev in vodičev bodo zmagovalci okušali vse radosti zime: vožnjo z motornimi sanmi, smučanje, pohod v snežnih krpljah, vožnjo s pasjo vprego, ledno plezanje ... in pa seveda vselej obvezno apres ski urico za koktajle.

Svoje izkušnje bodo nato delili na Facebooku, YouTubu in Twitterju.

Lani postavljali hrib v New Yorku
Zmagovalci bodo tudi obiskali koloradske restavracije, vroče vrelce in termalne zdraviliške komplekse. Kandidati morajo svoje videe, v katerih pojasnjujejo, zakaj bi morali zmagati prav oni, poslati na https://www.snowatfirstsight.com. 10 finalistov si bo priborilo potovanje v Kolorado, kjer bo potekala avdicija za zadnje tri srečneže.

Tamkajšnji turistični urad je za natečaj namenil 150.000 dolarjev. To je manj kot 250.000 dolarjev, kolikor jih je Kolorado porabil za promocijo lani, ko je v New Yorku zgradil virtualno smučarsko pobočje, da bi tako pripeljal Kolorado v "Veliko jabolko".

Proračun turističnega urada so letos zaradi krize skrčili z 20 na 15 milijonov dolarjev. Oblasti upajo, da bo Kolorado z novim natečajem zase ustvaril ime na socialnih medijskih omrežjih. Ideja je prikazati Kolorado skozi "sveže" oči zmagovalcev natečaja - pa naj bodo ti iz ZDA ali od kod drugod -, je povedala direktorica urada Kim McNulty.