Uradna Facebookova izjava o politiki nastavitev zasebnosti (privacy settings) je zdaj skorajda daljša kot ustava in ponuja okoli 50 nastavitev in prek 170 različnih možnosti.
Medtem ko pri tem priljubljenem socialnem omrežju trdijo, da gre za "izboljšano verzijo", se uporabniki čedalje bolj pritožujejo nad razkrajanjem osebnih svoboščin, ki naj bi jih - vsaj v določeni meri - imeli tudi na medmrežju. Na to temo se je pojavil tudi precej zgovoren graf, naslovljen "Devolucija Facebooka" (glej desno spodaj).
Dan D: 31. maj
Zdaj se je skupina nezadovoljnih Facebookovih uporabnikov povezala v prizadevanju, da bi organizirali množični, koordinirani odhod s Facebooka - in se za ta velikopotezni podvig poslužujejo prav socialnih medmrežij. Njihova stran, QuitFacebookDay.com, poziva uporabnike, da se zavežejo, da bodo zapustili Facebook 31. maja, in sicer tako, da se podpišejo pod peticijo ali pa storijo enako na Twitterju.
Na poziv se je že odzvalo več kot 4.500 uporabnikov (številka raste iz minute v minuto), stran na temo načrtovanega odhoda pa obstaja tudi na Facebooku samem. "Če se strinjate, da Facebook ne spoštuje vas, vaših zasebnih podatkov ali prihodnosti spleta, se nam morda pridružite," pojasnjuje QuitFacebookDay.com.
Protest bo 6. junija
Za tiste, ki načeloma nasprotujejo Facebookovi novi politiki zasebnosti, a se jim zdi "Quit Facebook Day" (Dan za opustitev Facebooka, op. a.) preveč ekstremen, obstaja tudi alternativa, ki od vas ne zahteva, da se nemudoma poslovite od Facebooka.
Facebook Protest tako protestira proti Facebookovim zadnjim spremembam k večji odprtosti s tem, da za dan 6. junija predlaga bojkot vseh Facebookovih uslug. "Facebookova prava stranka so oglaševalci, s katerimi sodeluje: NE VI," piše v uradni izjavi Facebook Protesta.
Protestniki od udeležencev pričakujejo še:
"Da se zavežete, da se ne boste logirali ali navezovali stikov na Facebooku na kakršen koli način. Glejte, da se boste odjavili s Facebooka v vseh vaših brskalnikih ne pozneje kot na večer 5. junija. 6. junija pa ne uporabljajte Facebooka, vključno s tem, da ne klikate nobenih "Like" gumbov: v bistvu ne uporabljajte NOBENE s Facebookom povezane aktivnosti."
Gibanje že ima svoje privržence tako na Twitterju (@FacebookProtest), kot tudi na Facebooku, kjer ima ustvarjeno svojo lastno stran na "dogodkih".
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje