Med pandemijo so bili bari in restavracije tudi v večjem delu ZDA več mesecev zaprti, ko so se spet začeli odpirati, pa so to lahko storili zgolj pod strogimi omejitvami in s skrajšanim delovnim časom ter omejeno kapaciteto. Kot poroča CNN, pa se stvari spreminjajo.
"Živahnost se vrača. Ljudje se spet družijo in se srečujejo zunaj svojih gospodinjstev. Naročajo vino, s katerim nazdravljajo, da so vnovič lahko skupaj," je povedala Erin Bellard, lastnica e's Bara v New Yorku.
Bari komaj čakajo, da spet sprejmejo goste, a prav zlahka ne gre. Med pandemijo so stranke začele ceniti druge stvari, kot so srečanja s prijatelji, a v varnem okolju.
Lastniki barov morajo zdaj poskrbeti, da se gostje počutijo dovolj varno za obisk lokalov, hkrati pa, da imajo še vedno zabavno izkušnjo. Lansko leto je bilo za lastnike barov in restavracij v ZDA in tudi v večjem delu sveta naravnost katastrofalno in mnogi so zaradi negotove prihodnosti gostinstvo zapustili.
E's Bar se v normalnost vrača z ločenimi sekcijami za cepljene in necepljene goste. "Odločili smo se za isti pristop, kot ko smo imeli kadilske in nekadilske sekcije," razlaga Bellardova.
"V našem osrednjem delu bara, kjer imamo skupno mizo in barske stolčke, sprejemamo samo cepljene." V tem predelu so že odstranili pregrade iz pleksistekla, ki so jih namestili med pandemijo. Za necepljeno sekcijo je predviden prostor ob koncu lokala, ki je večji in tako primeren za vzdrževanje varnostne razdalje.
Večina ljudi se je na novi sistem odzvala pozitivno, pravi Bellardova. "Ljudje so bili zadovoljni s tem in jim je zdaj lažje vstopati v lokal, ko vedo, da je bilo cepljeno celotno osebje in tudi večji del gostov."
Necepljeni kot črne ovce v družbi
Njihova politika pa je izpostavila nekaj napetosti med cepljenimi in necepljenimi.
"Če vstopi skozi vrata skupina šestih in jih je pet cepljenih, eden pa ne, je ta oseba črna ovca. Njegovi prijatelji mu življenja ne olajšajo," je povedala Bellardova, ki prav tako zaznava nelagodne situacije med osebami na zmenkih. "V enem primeru je bila ženska cepljena, moški pa ne. In se je ona močno razburila."
Na poletje se pripravlja in prilagaja tudi bar Ode to Babel v Brooklynu. Odkar so marca po zimskem zaprtju lokal spet odprli, jim je prodaja poskočila za 25 odstotkov v primerjavi s časi pred pandemijo, je povedala lastnica Marva Babel, ki to pripisuje vrsti dejavnikov, vključno z dobro reklamo, ki jo je bil deležen bar v zadnjem letu dni.
Na začetku pandemije je namreč Ode to Babel začel ponujati koktajle za s seboj. "Zaradi tega smo postali skoraj preveč priljubljeni," se zahahlja. "Veliko ljudi je ostajalo doma, bili so zdolgočaseni in so komaj čakali na naše koktajle. In začela se je širiti vest o nas."
Pred pandemijo je bil Ode to Babel odprt pet dni tedensko od 17.00 do 2.00, med pandemijo pa so obratovalni čas skrajšali na polnoč. Čeprav so mestne oblasti omejitve zdaj razrahljale, pa se namerava bar še naprej zapirati opolnoči, da ne bi motili sosedov s svojo novo teraso.
Skokovita rast prodaje ličil in kondomov
Da se Američani pospešeno pripravljajo na bolj brezskrbno poletje, kažejo tudi podatki, kaj se v teh dneh najbolj prodaja. Po poročanju Wall Street Journala imajo trgovci ogromno porast prodaje v sektorjih priprav za beljenje zob, kondomov, sončnih krem, kovčkov, večernih toalet in pripomočkov za zabave, kot so baloni.
Še posebej na veliko pa se prodajajo ličila, zlasti rdečila za ustnice, katerih prodaja je zaradi zaščitnih mask močno upadla, zdaj pa je ameriška agencija za zdravje odločila, da lahko cepljeni Američani maske opustijo.
Trendi prodaje nakazujejo, da se potrošniki tako pospešeno pripravljajo, da proslavijo "poletje precepljenosti".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje