Na pošti pravijo, da ne želijo ukiniti znamk, ampak le ponuditi dodatno storitev. Foto: EPA
Na pošti pravijo, da ne želijo ukiniti znamk, ampak le ponuditi dodatno storitev. Foto: EPA

Danska pošta bo prvega aprila uvedla "telefonsko poštnino", kar pomeni, da znamke na najpogosteje uporabljanih kuvertah ne bodo več potrebne.

Namesto tega bodo morali prebivalci poslati SMS-sporočilo s ključno besedo, s katerim bodo plačali za poštno storitev, pošta pa jim bo v povratnem sporočilu napisala kodo, ki jo bodo nato napisali na kuverto v prostor, običajno namenjen znamkam.

"Telefonska poštnina je odlična rešitev za vse, ki se bodo kdaj znašli v časovni ali prostorski stiski, kje najti znamko," je dejal predstavnik pošte Henrik Larsen.

Za začetek bodo kode namesto znamk veljale le na običajnih velikostih pisem, ki niso težja od 50 gramov, pošta pa bo poleg poštnine uporabniku zaračunala tudi stroške pošiljanja SMS-sporočila.

Kuverto s kodo bodo Danci morali oddati najpozneje v sedmih dneh, novi način pa bo veljal le za notranji promet.

Takšno novost bo poskusno uvedla tudi švedska pošta.