Od začetka letošnjega leta se Bosec tako v službo vozi s svojo zastavo 101 na električni pogon, ki lahko z enim polnjenjem prevozi največ 40 kilometrov.
Stoenka je bila prvi avtomobil Zagrebčana, ki se še danes z njo vozi na delo. Bosec pravi, da ga pot v službo zdaj stane do osemkrat manj kot pred predelavo avtomobila, piše zagrebški dnevnik Večernji list. Oranžna stoenka je zagotovo najbolj znan avtomobil v jugozahodnem delu Zagreba, še posebej po predelavi, dodaja časnik.
Za predelavo nekdanjega ponosa jugoslovanske avtomobilske industrije, danes že oldtimerja, v električni avtomobil sta s prijateljem potrebovala poldrugo leto dela v njegovi garaži. Bosec napoveduje, da bo pozneje v svojo stoenko vgradil močnejši motor in dodatno baterijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje