Zmagovalec Luka Markasović z osiješke elektrotehnične fakultete je za nagrado dobil železniško vozovnico za potovanje po Evropi v vrednosti 450 evrov.
Drugi nagrajenec, ki je na HŽ poslal slogan Potovanje je vedno dobra ideja, bo prejel dve vozovnici za potovanje z vlakom po Hrvaški v vrednosti 185 evrov, tretjemu, ki si je stopničke priboril s sloganom Povezani s tradicijo, pa so namenjeni promocijski materiali podjetja.
Na naslov HŽ-ja je sicer prišlo več kot 300 predlogov za novi slogan.
"V 80 dneh okoli Hrvaške"
Poročali smo, da je razpis na Twitterju sprožil val norčevanja - tviteraši so kar tekmovali med seboj, kdo si bo HŽ bolj privoščil. Javno podjetje HŽ je v razpisu za najkreativnejši slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarilo, da mora biti ta kratek in jasen, da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno.
Razpis pa so objavili le nekaj dni po tem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo zaradi izgub krčili število potniških vlakov in povezav. Potniki se HŽ-ju sicer že tradicionalno pritožujejo nad "evropskimi" cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov.
Svoje mnenje o hrvaških železnicah so zato številni uporabniki Twitterja pokazali z duhovitimi slogani, kot so: "Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ", "Čas je relativen", "Ker si boljšega ne zaslužite", "HŽ - vožnja življenja. Celotnega življenja", "Connecting People - Eventually" (Povezujemo ljudi - Enkrat že)", "Ni vse v hitrosti", "V 80 dneh okoli Hrvaške", "Tako smo počasni, da se ne splača metati pod vlak", "Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Enaka čarobnost že več kot 100 let".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje