Davčna uprava s kampanjo Sake Viva! spodbuja mlade Japonce, stare med 20 in 39 let, naj predstavijo ustvarjalne ideje za promocijo alkohola – naj gre za sake (riževo vino), šoču (vrsta žganja), viski, pivo ali vino.
Predloge bodo izbirali do septembra, najboljše pa bodo nato dejansko uporabili v promociji alkoholnih pijač, poroča BBC.
Japonski mediji poročajo, da je ideja promocije nezdrave navade v pretežno konservativni japonski družbi naletela na precej neodobravanja.
Skupina, ki za davčno upravo vodi kampanjo, ocenjuje, da so nove navade med pandemijo covida-19 ter staranje prebivalstva povzročile upad prodaje alkohola na Japonskem. Svetovna banka ocenjuje, da je tretjina japonskega 125-milijonskega prebivalstva stara 65 let ali več, kar je najvišji delež na svetu.
Manj alkohola, manj davkov v blagajni
Najnovejši podatki davčne uprave sicer kažejo, da so Japonci leta 2020 popili precej manj kot leta 1995, pri čemer so številke padle s 100 litrov (22 galon) na 75 litrov (16 galon) na leto.
Tudi davčni prihodki od obdavčitve alkohola so se z leti zmanjšali. Po podatkih časopisa The Japan Times je leta 1980 obdavčitev alkohola predstavljala pet odstotkov vseh prihodkov, leta 2020 pa le še 1,7 odstotka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje