Valerie Pécresse se poteguje za položaj predsednice države. Foto: AP
Valerie Pécresse se poteguje za položaj predsednice države. Foto: AP

Pécresse, kandidatka republikanske stranke za predsednico države, je prejšnji teden za več različnih medijev dejala, da je očitno treba "privleči Kärcherja iz kleti" in predmestja po državi očistiti preprodajalcev mamil in drugih kriminalcev.

Podobne besede je pred leti izrekel njen predhodnik in strankarski kolega Nicolas Sarkozy, ko je leta 2005, po tragični smrti 11-letnega dečka, ki se je znašel v navzkrižnem ognju ob streljanju dveh tolp, obiskal pariško predmestno območje La Courneuve in se srečal z otrokovimi starši. Obljubil jim je, da bo območje "očistil s Kärcherjem".

Že takrat se je nemška družba ostro odzvala, zdaj pa svoje stališče ponovila: pripombe so škodljive za blagovno znamko in popolnoma neprimerne. "Znamka Kärcher ni oglas za nobeno politično stranko ... že leta se skupina Kärcher bojuje, da bi ustavila izkoriščanje svojega imena v francoski notranji politiki, kjer nima nobenega mesta," so po poročanju Guardiana zapisali v znani družbi in dodali, da podjetje "ostro nasprotuje kakršnemu koli povezovanju s politično stranko ali ideologijo".

V Kärcherju so se ostro odzvali tudi na namige, da je "vsaka reklama, dobra reklama": tovrstne publicitete nočejo, saj "je škodljiva in povezuje ime Kärcher z nasiljem in odsotnostjo varnosti".

Ob tem so v družbi poudarili, da ostajajo zavezani zgolj klasičnemu čiščenju – ravno te dni so v sodelovanju s francoskim kulturnim ministrstvom tako začeli čistiti najstarejši spomenik v Parizu, Obelisk iz Luksorja.

Kot je znano, družba izdeluje vse od parnih čistilnikov do sesalnikov in visokotlačnih čistilnikov, ki jih marsikje pogovorno imenujejo ravno po omenjeni družbi.