Avtomobilistično združenje AA Motoring Trust se za povišanje za dobrih 16 km na uro (zdaj je omejitev na britanskih avtocestah preračunano iz milj 112 km na uro) zavzema predvsem zaradi tehnološkega napredka.
Ta naj bi v avtomobilski industriji povzročil veliko izboljšanje aktivne in pasivne varnosti vozil. Poleg tega v združenju menijo, da bi zvišanje dovoljene hitrosti pripomoglo tudi k zmanjšanju prometne gneče na britanskih cestah.
Njihovo pobudo so Britanci sprejeli različno, vendar so nanjo že letele številne kritike.
Kaj pa drugod po Evropi?
Sicer britanske avtoceste po podatkih AMZS-ja v Evropi sodijo med tiste, na katerih je omejitev hitrosti bolj stroga, strožja je namreč le v Belorusiji, Litvi, Rusiji in na Švedskem (110 km/h), najstrožja pa je omejitev hitrosti na Norveškem, kjer je tudi na avtocestah najvišja dovoljena hitrost 90 km/h.
Druge evropske države, med katere sodi tudi Slovenija, imajo na avtocestah omejitev 120 ali 130 km/h, najhitreje pa lahko vozijo Nemci, kjer na prehitevalnem pasu omejitve ni.
Na drugih cestah je razpon omejitev mnogo manjši, saj lahko v veliki večini držav avtomobili zunaj naselij vozijo 90 km/h, v naseljih pa 50 km/h.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje