Stran britanske kraljeve družine na Facebooku sicer ne omogoča uporabnikom, da bi kraljico dodali kot prijateljico ali ji pošiljali sporočila, so pa tam redno objavljene novice o monarhiji in dnevni dogodki. Gre namreč za korporativen, in ne oseben račun. Na strani tudi niso razkriti osebni podatki o kraljici, kot so njen zakonski stan, zanimanja ali politični pogledi.
Le nekaj ur po tem, ko je stran zaživela, je stran kot všečno označilo 60.000 ljudi, ki bodo spremljali dejavnosti kraljeve družine na Facebooku. Zdaj jih je več kot 140.000.
V koraku s spletno revolucijo
Že leta 2008 je kraljica na YouTube naložila videoposnetek svojega obiska v londonskih pisarnah spletnega velikana Google, leta 2009 si je kraljeva družina omislila Twitter, letos pa so prišli še na Flickr. Svojo spletno stran je Buckinghamska palača odprla že "davnega" leta 1997.
Kraljica je "prihod" na Facebook osebno odobrila, so sporočili iz Buckinghamske palače, a obenem priznali, da svojega računa osebno še ni uporabila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje