Britansko oglaševalsko razsodišče je prejelo več kot 800 pritožb zaradi tiskanih in elektronskih oglasov, saj naj bi bili žaljivi in neprimerni, zlasti za otroke. Na ministrstvu za zdravje so dejali, da so hoteli z oglasi šokirati javnost in odvrniti kadilce od te škodljive razvade.
Slogan oglasov se je glasil: "Povprečen kadilec pokadi več kot 5.000 cigaret letno. Ne pustite se ujeti!" Na ministrstvu so dejali, da niso pričakovali, da bodo ljudje dojemali oglase kot žaljive, saj naj bi jim koristili in jim pomagali pri opuščanju kajenja. Veleplakatov niso namestili v bližini šol.
Za oglaševalsko razsodišče oglasi niso sporni
Čeprav je kar 152 staršev dejalo, da so oglasi vznemirili njihove otroke, je oglaševalsko razsodišče ocenilo, da ti niso kršili kodeksa in niso sporni tudi za ciljno skupino otrok.
Sporni tudi televizijski oglasi
Televizijski oglasi v protikadilski akciji ravno tako prikazujejo temo "ujetja", in sicer moškega in žensko, ki ju vlečejo po tleh s trnkom, prebodenim skozi lice. Glede teh oglasov je razsodišče prejelo 103 pritožbe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje