Foto:
Foto:
Tudi ženske iz običajnega življenja skrivajo svojo iskrico. In starost tega ne spremeni.

Da bi razbila sodobne mite o lepi ženski, ki mora biti mlada, vitka in gladkega obraza, se je 96-letna Londončanka, ki izvira iz Gvajane, odločila sodelovati v oglaševalski kampanji za negovalno kozmetiko.

Njen obraz sije z večjih reklamnih panojev New Yorka in Londona, sama pa pravi, da sodeluje zato, ker bi rada ljudem dokazala, da lahko tudi starejši marsikaj ponudijo.

"Nikoli v življenju se nisem počutila lepo, danes se," je dejala sijoča Irene. "Skrivnost je v tem, da se postaraš z milino," je dodala.

Dove, ki je za reklamiranje svojih izdelkov tudi v preteklosti že izbral "običajne" ženske, je Irene našel v nekem domu za ostarele v severnem predelu Londona.

Skrivnost njene privlačnosti pa naj bi bila v svežem zraku. Pravi namreč, da svoj čas preživlja na sprehodih in da ostaja na svežem zraku, kolikor le more.

Lepota je v sodobnem svetu zelo ozko začrtan pojem, ženska pa mora, če želi veljati za lepo, ustrezati neštetim merilom. Vendar tudi ženske svojo lepoto ocenjujejo zelo kritično, v anketi, ki jo je med več kot 3.000 ženskami izvedel Dove, je namreč komaj dva odstotka žensk dejalo, da se počutijo lepe, tri četrtine se jih je označilo kot povprečnih, kar polovica pa jih je menila, da so predebele.