Osebje je takoj po predvajanem sporočilu poskušalo pomiriti potnike in jim zagotoviti, da bo polet potekal normalno. Foto: EPA
Osebje je takoj po predvajanem sporočilu poskušalo pomiriti potnike in jim zagotoviti, da bo polet potekal normalno. Foto: EPA

Pri letalskem prevozniku British Airways so se morali opravičiti potnikom, potem ko se je po nesreči predvajalo avtomatsko sporočilo, ki opozarja na padec letala in zasilni pristanek na vodi. Na poletu iz Londona v Hongkong je bilo 275 potnikov, v trenutku, ko se je iz zvočnikov zaslišalo navedeno besedilo, so bili nekje nad Severnim morjem.

"Vsi smo mislili, da bomo umrli"
Na srečo je osebje hitro zaznalo napako in so hitro poskušali pomiriti prestrašene potnike. Ena izmed njih, 32-letna Michelle Lord iz Prestona, je za britanski tabloid The Sun povedala: "Vsi smo mislili, da bomo umrli." Neki drugi potnik pa je dodal: "Ne predstavljam si nič hujšega od tega, da naznanijo, da bo letalo padlo."

Predstavniki prevoznika že raziskujejo, ali je prišlo do človeške napake ali jim jo je zagodel "računalniški škrat". V izjavi za javnost pa so zapisali, da se potnikom opravičujejo za nepotrebne tegobe, ki so jim jih povzročili.