Super Bowl je po prvih podatkih gledalo 123,4 milijona ljudi samo v ZDA, s čimer se uvršča na drugo mesto večne lestvice najbolj gledanih oddaj na ameriških televizijah. Na prvem mestu z ocenjeno gledanostjo od 125 do 150 milijonov ljudi tako ostajajo posnetek pristanka Apolla 11 na Luni in prvi koraki Neila Armstronga po njenem površju.
Po podatkih družbe Nielsen je velika večina (112 od 123 milijonov) tekmo spremljala na televiziji CBS, preostali pa na digitalnih platformah oziroma prek spleta. Vsaj del prenosa je videlo rekordnih 202,4 milijona ljudi, še kažejo podatki družbe Nielsen. Tiskovna agencija Reuters ob tem poudarja, da je prav letos Nielsen spremenil način merjenja gledanosti, predvsem ko gre za skupinske oglede tekem, na primer v barih.
Poznavalci so sicer najprej ocenjevali, da bi lahko tokratni finale lige NFL, v katerem sta se pomerili ekipi Kansas City Chiefs in San Francisco 49ers, celo presegel pristajanje na Luni, a se to, kot kaže, ni zgodilo.
K visoki gledanosti je po navedbah poznavalcev ob napetem športnem dogajanju – kot smo že poročali, so na tekmi slavil Kansas City Chiefs, a šele po podaljšku –, prispeval tudi t. i. fenomen Taylor Swift. Glasbena superzvezdnica je namreč po sobotnem koncertu v Tokiu takoj sedla na letalo in v Las Vegas prispela pravočasno, da je lahko svojega izbranca in člana ekipe Chiefs, Travisa Kelceja, spodbujala iz zasebne lože.
Koliko je h gledanosti sicer športnega dogodka prispevalo tudi to, je, jasno, težko "izmeriti". Revija Variety pri tem navaja družbo Numerator, ki se ukvarja z merjenjem javnega mnenja in ki je na podlagi javnomnenjske poizvedbe ugotovila, da je okoli 20 odstotkov vprašanih za ekipo Chiefs navijalo zaradi pevkine zveze s Kelcejem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje