Prihaja nova doba oglaševanja na londonskih sredstvih javnega prevoza. Foto: EPA
Prihaja nova doba oglaševanja na londonskih sredstvih javnega prevoza. Foto: EPA

Prepoved bo predvsem vplivala na oglaševalce, ki oglašujejo svoje proizvode na avtobusih mestnega prevoza, podzemni železnici in na tramvajih. Na novo izvoljeni župan Sadiq Khan je ob tem poudaril, da lahko prav podobe na sredstvih javnega prevoza "ustvarijo občutek negotovosti o samopodobi, sploh med mladimi", je poročal spletni portal CNN.

"Kot oče dveh najstnic sem zelo zaskrbljen glede tovrstnega oglaševanja, ki lahko poniža ljudi, predvsem ženske. Hkrati pa se lahko zaradi tega ženske začnejo sramovati svojih teles. Čas je, da to končamo," je bil odločen Khan.

Lani je angleška oglaševalska zbornica prejela več sto pritožb glede plakata na podzemni železnici, na katerem je izstopala podoba ženske v bikiniju skupaj z napisom: "Je vaše telo pripravljeno za na plažo?" Več kot 70.000 ljudi je po tem podpisalo peticijo, ki je zahtevala odstranitev razvpitega plakata.

Prepoved tovrstnih plakatov bo prizadela več kot 12.000 oglasnih prostorov po Londonu. Oglaševalec Greame Craig je ob tem za CNN dejal, da obstaja drugačna odgovornost do ljudi pri oglaševanju na sredstvih javnega prevoza.

"Naše stranke na sredstvih javnega prevoza ne morejo preprosto obrniti lista, če jim oglas ni všeč, zato je naša dolžnost, da zagotovimo takšne podobe, ki odsevajo našo edinstveno okolje," je pojasnil Craig.