S spodbujanjem moških, da si mesec dni puščajo rasti brke (ang. okrajšava "mo's"), skušajo avtorji kampanje ozaveščati o moških zdravstvenih težavah, predvsem raku na prostati in na modih.
"To ni samo težava moških. To je poskus reševanja težave, tako da se prihodnjim generacijam ne bo treba bojevati s podobnimi težavami, kot se mi," so zapisali na uradni spletni strani gibanja.
Po navedbah na domači strani gibanja se je Movember kot ideja porodila skupini mladih moških leta 2003 v Melbournu. Ti so želeli ponovno obuditi modo nošenja brkov iz osemdesetih let prejšnjega stoletja.
Novi slog naj bi bil orodje za zbiranje sredstev oziroma prostovoljnih prispevkov za raziskovanje raka na prostati. Od leta 2004 pa se v Avstraliji vsako leto v novembru organizirajo različne prireditve s ciljem zbiranja denarja in obveščanja javnosti o moških boleznih.
Udeleženci Movembra (to je lahko vsak pripadnik moškega spola, ki si pusti obrazne dlake) mesec začnejo z britjem na gladko 1. novembra, nato pa si polnih 30 dni puščajo brke, pri tem pa - tak je vsaj bil prvoten namen - njihovi prijatelji, svojci in kolegi donirajo finančna sredstva za njihova prizadevanja.
V spodnji galeriji smo zbrali nekaj idej za oblikovanje brkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje