Vodja operativne službe na letališču Mark Johnston pravi, da so možnosti uporabe robota na letališču neomejene. Foto: Pixabay
Vodja operativne službe na letališču Mark Johnston pravi, da so možnosti uporabe robota na letališču neomejene. Foto: Pixabay

Naloga robota bo za zdaj zgolj zabavanje potnikov, a na letališču poudarjajo, da so možnosti neomejene. GLAdys bo, dokler se potniki nanjo ne navadijo, zgolj pela in plesala in s tem potnikom krajšala čas, trenutno ima na repertoarju nekaj največjih božičnih hitov in tri božične pravljice za najmlajše.

Potniki so nad novo pridobitvijo letališča, ki je ime dobila prav po njem, navdušeni, družbena omrežja so že preplavili selfiji, a vseeno nekatere moti, da GLAdys nima škotskega naglasa. Mark Johnston, vodja operative na letališču pojasnjuje, da je tehnologija še precej nova, zato je za vsak jezik, ki ga GLAdys govori, dostopen samo en naglas. GLAdys potnike tako nagovarja z ameriškim naglasom, a Johnston zagotavlja, da se bo to kmalu spremenilo.

Johnston je dodal, da se bo GLAdys kmalu začela lotevati zahtevnejših nalog, vendar čakajo, da se potniki nanjo popolnoma navadijo. "Na Japonskem takšne robote uporabljajo že dlje časa in pokazalo se je, da so možnosti uporabe neomejene," je za The Independent še povedal Johnston.

Her first day at work is over, here she is interacting with our lovely passengers! #GLADysRobot

A photo posted by Glasgow Airport (@gla_airport) on Dec 14, 2016 at 11:48am PST