Oglas je nastal v okviru kampanje nemškega ministrstva za infrastrukturo, s katero si bojda prizadevajo za večjo varnost v prometu. Milo rečeno so pogoreli na celi črti.
Ozaveščanja javnosti o pomenu kolesarske čelade so se namreč lotili precej nerodno. Ob fotografiji manekenke Alicije Köhler, sicer tekmovalke resničnostnega šova Nemški top model, oblečene samo v čipkasti modrček in s čelado na glavi, so zapisali: "Videti je 'usrano'. A mi reši življenje."
Na seksistični oglas, ki pozornost kvečjemu pritegne s pomanjkljivo oblečeno žensko, in ne s kolesarsko čelado, ki rešuje življenja, se je nemudoma usul plaz kritik.
Najodločneje so se pritožile predstavnice nemške Socialdemokratske stranke (SPD), ki celo zahtevajo umik oglasa. "Da minister svoje strategije poskuša uresničiti s pomočjo gole kože, je sramotno, neumno in seksistično," je predsednica stranke Maria Noichl povedala za časopis Sonntags Zeitung.
Tudi Franziska Giffey, nemška ministrica za delo, družino in socialne zadeve (ki je sicer tudi pripadnica stranke SPD), je svoje nestrinjanje izrazila kar na družbenem omrežju Facebook, svoj zapis pa naslovila na Andreasa Scheuerja, ministra za infrastrukturo, ki je sicer pripadnik konservativne stranke CSU.
Na družbenem omrežju Facebook je tako objavila svojo fotografijo, na kateri je oblečena, na glavi pa nosi kolesarsko čelado. Ob njej je napisala: "Dragi Andreas Scheuer. Tudi oblačila gredo dobro skupaj s čelado."
Ministrstvo se je oglasu postavilo odločno v bran. Predstavnik za odnose z javnostmi je na pritožbe odvrnil: "Uspešna varnostna kampanja mora ljudi šokirati in nas lahko včasih tudi razdvaja."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje