Tako napoveduje švedski inštitut HUI, ki spremlja trgovino na drobno in že skoraj četrt stoletja napoveduje božična darila leta.
Pri "vrečki živil" gre v bistvu za vrsto spletne trgovine z živili, pri kateri pa stranki ponujajo nekaj več kot doslej. Kupca namreč oskrbijo z recepti za okusne in celovite družinske obroke ter priložijo sestavine, potrebne za pripravo teh obrokov. Vse skupaj seveda tudi dostavijo na dom in edino, kar mora narediti kupec, je skuhati obrok.
Širjenje kulinaričnih obzorij
Gre za nov trend, ki se je na Švedskem uveljavil letos, a hitro pridobiva priljubljenost. Na račun te nove storitve so spletne trgovine z živili močno povečale svoj promet. Vrečke se lahko naroči za poljubno število dni ali kar cel teden, obenem pa si lahko kupec izbere tudi določeno temo, na primer organsko ali vegetarijansko hrano.
Inštitut HUI že vse od leta 1988 napoveduje, kaj bo določeno leto božični prodajni hit. V zadnjih letih so bili to med drugim tablični računalnik, GPS navigacijski sistem, avdioknjiga in komplet za igranje pokra, v prvih letih napovedovanja pa npr. aparat za peko kruha, kamera, vok, CD-predvajalnik, video igrice in mobilniki.
Božično darilo leta mora, kot pojasnjujejo na inštitutu, izpolnjevati tri kriterije: biti nekaj novega, se dobro prodajati ter odražati čas, v katerem živimo. Spletna vrečka živil današnjim zaposlenim družinam pomaga širiti kulinarična obzorja, zaradi kombinacije večje kupne moči in pomanjkanja časa pa so gospodinjstva zanjo tudi pripravljena plačati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje