Tako je pokazala raziskava družbe Mintel, pri kateri so uporabili merila ameriškega bankirja Alana Greenspana, ki je, dokler je bil na čelu ameriške centralne banke, uporabljal tudi malce nenavadne metode za ocenjevanje gospodarskega stanja. Med drugim so bili zanj zgovorni podatki o prodaji moškega spodnjega perila, pri čemer je trdil, da tudi najmanjši padec kaže na resnost položaja in zategovanje pasov na vseh področjih, poroča hrvaški Jutarnji list.
"Če pogledate statistiko prodaje moškega spodnjega perila, po navadi vidite ravno črto brez sprememb, v redkih primerih, ko prodaja pade, pa to pomeni, da je položaj tako resen, da si moški ne morejo privoščiti niti novih spodnjih hlač. Greenspan je trdil, da je to vedno najbolj zanesljiv znak, da prihajajo težave," je pojasnil Robert Krulwich, novinar TV-postaje NPR.
Najpomembnejši dejavnik: psihologija recesije
Dejstvo je, da je v ZDA prodaja moškega spodnjega perila v zadnjem času občutno padla. Prodajne številke kažejo, da bodo v letu 2009 najverjetneje prodali 2,3 odstotka manj spodnjic kot lani, čeprav so še decembra lani pri Mintelu, kjer so izvedli raziskavo, predvideli 2,6-odstotno rast. Prodaja sicer najverjetneje pada zaradi več dejavnikov, najpomembnejšo vlogo pa igra psihologija recesije, se strinjajo strokovnjaki: moški gotovo niso prenehali nositi spodnjic, a bodo v težkih časih dlje čakali, preden bodo kupili nove.
"Greenspan je govoril, da so od vseh oblačilnih predmetov v družini najmanj opazne moške spodnjice, saj jih ne vidi praktično nihče. Otroci rabijo nova oblačila in obleke, ker rastejo, žena se mora urejati in spremljati modo, moški potrebuje obleko za v službo, spodnjice pa lahko nosi nosi, skoraj dokler dobesedno ne razpadejo," je še dodal Krulwich.
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje