Če imate denar za drag nakit, razkošne mobilne telefone ali pa večje stvari, kot so luksuzni avtomobili ali morda celo otok, boste nedvomno dobrodošel obiskovalec prireditev moskovske visoke družbe.
Tako kot eden izmed 33 ruskih milijarderjev ali pa 40 tisoč milijonarjev. Cilj sejma je preprost: narediti vtis. Organizatorji ga označujejo kot mešanico ekstravagance britanskega Harrodsa z užitkom Disneylanda. Na sejmu zato sodelujejo samo tista podjetja, ki lahko ponudijo najbolj zanimive in edinstvene reči, ki jih tudi milijonarji še niso videli.Lani je sejem obiskalo skoraj 40 tisoč ljudi, ki so v enem dnevu porabili kar 635 milijonov ameriških dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje