"V imenu škofa sporočam obžalovanje te izjave, ki je v mlajših vzbudila razočaranje, želim pa poudariti, da so bili njegovi nameni popolnoma drugačni," je zapisal Alessandro Paolino, direktor komunikacij za škofijo Noto in dodal, da je škof Antonio Stagliano le želel poudariti pravi pomen božiča in zgodbo o svetem Nikolaju – škofu, ki je revnim dajal darila in bil tudi navdih za Božička.
Med enim izmed verskih praznovanj na Siciliji naj bi namreč, po poročanjih italijanskih medijev, Stagliano otrokom med govorom razkril, da Božiček ne obstaja, njegov rdeči kostum pa je razglasil kot promocijsko potezo podjetja Coca-Cola. Ker so bili starši zaradi trditve ogorčeni, se je rimskokatoliška škofija javno opravičila na družbenem omrežju Facebook.
"Božiček je lahko učinkovita podoba za poudarjanje pomembnosti darovanja, radodarnosti in deljenja. Vendar ko ta podoba izgubi svoj pomen, ga vidiš le kot potrošništvo, željo po tem, da si nekaj lastiš in si znova in znova kupuješ stvari," je še v izjavi poudaril Paolino in dodal, da se mora v tem primeru običaj znova ovrednotiti in se mu dati nov pomen.
Opravičila nekateri niso sprejeli
Namen naj torej ne bi bil, da škof uniči čarobnost božiča za otroke, temveč, da o prazniku, ki ga zaznamuje tudi solidarnost, razmišljajo globlje. Domišljije otrok se po mnenju Paolina zagotovo ne sme zatreti, vendar je treba dodati še dobre primere, ki so za življenje pozitivni.
Nekateri sicilijanski starši so škofov poskus, da se osredotoči na katoliški smisel božiča, sprejeli, drugi pa so ga obtožili vmešavanja v družinske tradicije in praznovanja ter uničenja duha otrok, katerih življenje je že zmotila pandemija covida-19.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje