Ni znano, koliko čokolade so porabili za svoje izdelke. Foto:
Ni znano, koliko čokolade so porabili za svoje izdelke. Foto:
Čokoladni kipec
Slaščičarski mojstri so navdih za svoje izdelek poiskali pri nadrealistih. Foto: EPA

Francoz na tekmovanju čokoladnih mojstrov World Chocolate Masters ni zastopal Francije, temveč je tekmoval za ekipo Združenih držav Amerike.

Auboine je glavni slaščičar v hotelu Intercontinental v mehiškem glavnem mestu Ciudad de Mexicu, z zmago pa je v denarnico pospravil 75.000 dolarjev.

Tema letošnjega svetovnega tekmovanja, ki ga je organiziral švicarski proizvajalec čokolade Barry Callebaut, je bil nadrealizem.

Predtekmovanje je potekalo februarja v New Yorku, finalisti pa so navdih za svoje slaščice poiskali pri slavnih imenih, kot so Rene Magritte, Joan Miro, Max Ernst, Man Ray in Salvador Dali.

Mednarodna žirija, ki ji je predsedoval priznani slaščičar Gaston Lenotre, je imela v kavarni Cafe Lenotre na Elizejiskih poljanah, kjer je potekalo sklepno tekmovanje, res težko delo.

Tekmovalni program preveril sposobnosti slaščičarjev
Obvezni del prvenstva je od tekmovalcev zahteval izdelavo 1,5 metra visoke čokoladne skulpture z nadrealistično tematiko, potem so morali narediti čokoladni posladek za osem oseb, 40 čokoladnih poljubčkov oziroma bonbonov, čokoladni kolač za devet oseb in še majhno čokoladno skulpturo, težko največ 400 gramov.

Čokoladno podjetje Barry Callebaut, ki ima sedež v Zürichu, ima letni promet 2,6 milijarde evrov in je vodilni svetovni proizvajalec izdelkov iz čokolade in kakava. Korporacija ima več kot 30 proizvodnih enot v 23 državah po vsem svetu in zaposluje 8.000 delavcev.