Po mnenju Splošnega sodišča Evropske unije Adidasu tako ni uspelo dokazati, da so tiste tri poševne črte v možganih Evropejcev zasidrane zgolj kot simboli za blagovno znamko Adidas. Kot so zapisali sodniki, je Adidas priskrbel zgolj dokaze za prepoznavnost znaka v povezavi z blagovno znamko Adidas v petih članicah EU-ja od 28-ih.
Zaščitene blagovne znamke "v tem trenutku ni mogoče razširiti na celotno ozemlje EU-ja," je po poročanju Deutche Welle še zapisalo sodišče in dodalo, da ne gre za znak, sestavljen iz vzorca ali iz več zaporednih identičnih elementov, ampak gre za navaden znak.
Sodišče EU-ja je tako podprlo stališče, ki ga je predtem zavzel tudi Evropski urada za intelektualno lastnino, ki je Adidasu zavrnil zahtevo za registracijo simbola kot blagovne znamke.
Zgodba se sicer vleče že iz leta 2014, ko je Adidas uspešno registriral tri črte kot svojo zaščiteno blagovno znamko, a se je belgijska družba Shoe Branding Europe na odločitev Evropskega urada za intelektualno lastnino pritožila. V ponovnem odločanju je urad odločitev razveljavil, zdaj pa je odločitev podprlo še Splošno sodišče EU-ja.
Adidas se zdaj sicer lahko še pritoži, a ima samo dva meseca časa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje