Ben & Jerry's slovi po svojih neobičajnih sladolednih okusih z dodatki, ki jim za povrh nadene še nenavadna imena. Foto: AP
Ben & Jerry's slovi po svojih neobičajnih sladolednih okusih z dodatki, ki jim za povrh nadene še nenavadna imena. Foto: AP

Sloviti ameriški sladoledar Ben & Jerry’s je tako pred dnevi predstavil posebno linijo izdelkov za pse, ki temeljijo na njegovi različici sladoledov za ljudi, ki ne prenesejo mlečnih izdelkov. Izdelan je namreč na podlagi sončničnega masla, na voljo pa je v dveh okusih: bučni sladoled s piškoti in okus arašidovega masla s prestami.

Kot so pojasnili v družbi, so pri izdelavi pasjega sladoleda sledili smernicam na področju pasje hrane ‒ trg z izdelki za hišne ljubljenčke, sploh z višjecenovnimi, se namreč hitro širi, ljudje za svoje štirinožne prijatelje zapravijo vedno več, vse pogosteje pa jim želijo nuditi enako kakovostno hrano, kot jo uživajo sami, je za AP dejala vodja globalnega marketinga v družbi Ben & Jerry’s, Lindsay Bumps.

Pri razvoju sladoleda za pse so se posvetovali tudi z veterinarsko stroko, je ob tem poudarila Bumpsova, tudi sama lastnica psa in veterinarka po poklicu. Ob tem je lastnikom svetovala, naj psu na začetku ponudijo zgolj manjše količine sladoleda, za lažje uživanje pa naj mu ga odmerijo kar v posodo za hrano.

Ben & Jerry’s sicer ni prvo tovrstno podjetje, ki je svojim kupcem ponudilo tudi izdelke za njihove hišne ljubljenčke ‒ v zadnjih letih se je namreč trg petične pasje hrane skoraj podvojil, zato vedno več prehrambnih magnatov svoje lovke steguje tudi na to področje, na primer Nestle, piše AP. V zadnjih petih letih (2015‒2020) se je potrošnja na področju pasjih priboljškov povečala za 44 odstotkov, ob tem še navaja podatke Euromonitorja.

Unilever, ki je lastnik Ben & Jerry's, tudi sicer v zadnjem letu beleži hitro rast ‒ v času pandemije, ko se ljudje večinoma zadržujejo doma, je povpraševanje po sladkih dobrotah, jasno, precejšnje, oziroma za kar 10 odstotkov višje kot leto prej. Poleg tega ljubitelji sladoleda tega kupujejo na zalogo ‒ kot kaže statistika, namreč kupijo po več lončkov naenkrat, so še pojasnili v Unileverju.