Psi so običajni domači ljubljenčki. Bi bili v podjetju enako razumljivi, če bi namesto psa pripeljali kačo? Foto: Reuters
Psi so običajni domači ljubljenčki. Bi bili v podjetju enako razumljivi, če bi namesto psa pripeljali kačo? Foto: Reuters
Domači ljubljenčki so največkrat prisotni v pisarnah, manj v trgovinah. Foto: EPA
Zlati prinašalec
Nekatere pasme so zelo navezane na svojega gospodarja. Mednje spada tudi zlati prinašalec. Foto: Reuters

Neka raziskava je pokazala, da je v Ameriki kar eno izmed petih podjetij prijazno do psov in drugih domačih živali.

Ameriško združenje za živalske proizvode je namreč ugotovilo, da živali na delovnem mestu zmanjšajo odsotnost delavce, poleg tega pa ustvarjajo pozitivno delovno okolje.

Projektni direktor nekega telekuminakcijkega podjetja, Jaymer Delapena, je povedal, da vsi poznajo labradorko Penny in buldoga Jacksona.

Penny se namreč zavzeto uči osnovnih ukazov poslušnosti v kitajskem jeziku, Jackson pa najpogosteje zelo glasno smrči.

Psi dobrodošli tudi v trgovini s porcelanom
Heather Galler, ena izmed pobudnic projekta Vzemite psa na delovno mesto, pa je ustanovila podjetje, v katerem vsi zaposleni opravljajo svoje delo doma. Gallerjeva je namreč prepričana, da domače živali povezujejo zaposlene in potencialne stranke, lastniki pa imajo tako možnost, da se svojo živaljo še bolj povežejo.

"Sprva me je bilo sram, ker nisem želela razkriti, da vozim domačo žival na delovno mesto. Nato pa me je prešinilo. Večina ljudi ima domačo žival in zakaj ne bi bili mi prvi, ki bi spodbujali lastnike živali, da se povezujejo s svojim ljubljenčkom tudi v delovnem času", je svojo odločitev obrazložila Gallerjeva.

Pa da ne boste mislili, da so ljubljenčki dobrodošli le tam, kjer ni mogoče narediti večje škode. Neko podjetje v Severni Karolini, ki prodaja porcelan, kristal in srebrnino, prav tako dovoli pse na delovnem mestu.

"Psi do zdaj niso razbili niti enega kosa dragocenega porcelana ali kristala, kar pa ne morem reči za redno zaposlene", je za medije povedal Scott Fleming, direktor omenjenega podjetja.

Torej, Američani so že ugotovili, da ljubljenčki spodbujajo svoje lastnike k učinkovitejšemu delu. Bodo podobno ugotovili tudi slovenski delodajalci?