Predstavniki Cliva Palmerja, ki je aprila lani (ob stoletnici prve plovbe in potopa legendarne čezoceanske ladje) oznanil, da je s kitajsko družbo CSC Jinling Shipyard sklenil pogodbo o gradnji Titanika II, so pojasnili, da se že nekaj mesecev oglašajo ljudje z vsega sveta in sprašujejo, kdaj bodo na voljo vozovnice za krstno plovbo omenjene razkošne ladje.
Ob tem dodajajo, da jim ljudje že zdaj ponujajo tudi po milijon dolarjev za kabino na za zdaj še neobstoječem plovilu. "Že zdaj se je oglasilo okoli pol ducata ljudi, ki so ponudili več kot milijon dolarjev," pojasnjuje James McDonald, direktor trženja v Palmerjevi družbi Blue Star Line Pty. Ltd.
Pogodba o gradnji tik pred podpisom
Zanimivo je predvsem to, da se gradnja ladje sploh še ni začela - predstavniki družbe Blue Star in kitajske ladjedelnice morajo namreč še podpisati končno pogodbo in se dogovoriti o ceni replike ladje, ki je 15. aprila 1912 po trčenju v ledeno goro potonila v Atlantskem oceanu, približno 600 kilometrov južno od Nove Fundlandije. V nesreči je umrlo 1.500 potnikov, številni tudi zaradi dejstva, da je bilo na ladji premalo reševalnih čolnov. Znano je sicer, da je ladja v ledeno goro trčila zaradi kapitanovega neupoštevanja svaril o nevarnosti ledenih gor in prevelike hitrosti, s katero je ladja plula skozi nevarne vode.
Vodja Blue Starove azijske podružnice, Raymond Tam, je sicer za agencijo Associated Press zatrdil, da je podpis pogodbe zelo blizu. Pojasnil je tudi, zakaj so izbrali ravno kitajsko ladjedelnico: "Kitajska je ena vodilnih na področju gradnje tovornih ladij in tankerjev. Precej manjši delež pa imajo med luksuznimi križarkami. Verjamem, da bodo s Titanikom II vrgli rokavico evropskim družbam, ki se ukvarjajo z gradnjo razkošnih potniških ladij."
Skoraj enak, a varnejši
Palmer je lani obljubil, da bo novi Titanik svojemu izvirniku precej podoben po razkošju, a med njima bo tudi velika razlika - nova čezoceanska ladja bo imela vgrajene najnovejše navtične naprave, pri gradnji pa bodo upoštevali tudi vsa varnostna pravila.
Pri gradnji in opremljanju ladje bodo sodelovali tudi zgodovinarji, da bo ladja čim bolj podobna izvirniku, je še obljubil Palmer in dodal, da bo imela celo štiri dimnike, a le za okras - v resnici ladja ne bo plula na premog, ampak jo bo gnal dizelski motor.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje