Zdaj 130 kilogramov težki Knut je postal prava blagovna znamka. Na prodajnih policah je mogoče najti plišaste igračke, DVD-je, knjige, sladkarije ... z njegovo podobo. Foto:
Zdaj 130 kilogramov težki Knut je postal prava blagovna znamka. Na prodajnih policah je mogoče najti plišaste igračke, DVD-je, knjige, sladkarije ... z njegovo podobo. Foto:

V živalskem vrtu na severu Nemčije menijo, da bi morali tudi sami dobiti del denarja, ki ga je v berlinskem živalskem vrtu prislužil 15-mesečni polarni medved Knut. V letu 2007 je živalski vrt zaradi njega povečal prihodke za kar pet milijonov evrov.

Glede na to, da je manjši živalski vrt v Neumuensterju "prispeval" Knutovega očka, direktor živalskega vrta Peter Druewa pravi, da bi morali tudi oni dobiti del denarja. "Seveda bi radi rešili zadevo zunaj sodišč," je dejal, v berlinskem živalskem vrtu pa njihovih zahtev niso želeli komentirati.