![Nad družinskim proračunom bedijo moški.](https://img.rtvcdn.si/upload/Zanimivosti/denar_1.jpg)
Od nekdaj vemo, da ženske izbirajo večino oblačil za družino in odločajo o opremi stanovanja, a raziskava tržišča podjetja NPD na vzorcu 51.000 gospodinjstev je razkrila nekatera presenetljiva dejstva o spolu, ki odloča o nakupih.
Raziskava je pokazala, da se moški zanašajo na ženske, ko je treba izbrati film, restavracijo in televizijsko oddajo. Ženske odločajo tudi, kje bosta sedela v kinu, kje bosta kupovala hrano in katere goste bosta povabila. Edina področja, na katerih odločajo moški, je izbira elektronskih aparatov, družinskega avtomobila in upravljanje družinskega proračuna.
Razlike med spoloma glede nakupov bi lahko vplivale na oglaševalske, medijske in izobraževalne ustanove, je povedal glavni analitik NPD-ja Marshall Cohen, ki je vodil raziskavo. "Vsak, ki upravlja z nekim izdelkom, ki ga oglašuje ali ki dela reklamno kampanjo, mora biti seznanjen s temi premiki v potrošniški dinamiki," je dejal Cohen.
Raziskava je pokazala še , da so ženske dvakrat bolj nagnjene k temu, da padejo pod vpliv oglasov v revijah, medtem ko časopisni oglasi bolj vplivajo na moške. Moški tudi pogosteje zamenjajo program, ko se začnejo reklame, medtem ko ženske v tem času raje odidejo iz prostora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje