Po ugotovitvah študije ženske hitreje najdejo primerno trgovino in si hitreje zapomnijo, na kateri polici v kateri trgovini bodo, na primer, našle najboljšo zelenjavo.
Svojo teorijo so raziskovalci dokazali tako, da so skupini 86 moških in žensk dali seznam živil, ki jih morajo kupiti na tržnici. Po koncu preizkusa so jih še prosili, naj narišejo načrt tržnice. Ugotovili so, da so si ženske bolje zapomnile, kje so določene stojnice postavljene, poleg tega pa so nakupile tudi več hrane.
Nadaljnja analiza je pokazala, da so si ženske bolje zapomnile, kje se prodajajo živila, ki imajo višjo kalorično vrednost - to po besedah strokovnjakov dokazuje, da imajo ženske prirojen čut za to, da čim hitreje najdejo hrano, ki jim bo dala čim več energije. Tudi to naj bi izviralo iz časa začetkov človeštva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje