Očitno nekateri sporočila novega albuma, ki ga je Beyonce nenapovedano izdala konec aprila, niso razumeli najbolje. Album namreč ni bil posnet z namenom, da bi povečal prodajo limonade, a se je to zaradi njegovega naslova (Lemonade/Limonada) zgodilo. Floridsko podjetje Natalie's, ki med drugim prodaja tudi limonado, je svojo prodajo omenjene osvežilne pijače od izdaje albuma namreč podvojilo.
"Ljudje pijejo limonado in na družbenih omrežjih objavljajo fotografije limonade, pospremljene s pripisom #Beyonce. Očitno danes ne moreš piti limonade, ne da bi pomislil nanjo," je povedala Marygrace Sexton, lastnica podjetja s sokovi.
A pevka, ki se je na albumu posvetila predvsem domnevnim Jay Z-jevim skokom čez plot, ni prvič poskrbela za brezplačno reklamo. Verigi restavracij Red Lobster se je po zaslugi pesmi Formation, v kateri je Lobster omenjen, promet v zadnjem času povečal za 33 odstotkov, še poroča Huffington Post.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje