Dvajsetkratni zmagovalec turnirjev velike četverice bo tako predstavljal svoje najljubše kraje v Švici, dodatne marketinške dejavnosti pa bodo sledile najprej aprila na turnirjih po stari celini ter nato še na ameriški in azijski turneji, so sporočili iz švicarske turistične organizacije.
"Švicarski turizem in Roger Federer si delita številne vrednote. Razvoj tega partnerstva je edinstvena priložnost za Švico," je v izjavi za javnost dejal direktor švicarskega turizma Martin Nydegger.
"Bil sem že po celem svetu, Švica pa je ostala moje najljubše zatočišče. To je država, ki jo najbolj pogrešam na vseh potovanjih. Vedno sem ponosen, da je ob mojem imenu švicarska zastava. Tako je bilo v zadnjih 22 letih in tako bo še naprej," je ob tem dejal 39-letnik iz Basla.
Slovenski športniki ambasadorji turizma
Januarja se je ambasadorjema Slovenije kot turistične destinacije, košarkarju Luki Dončiću in kolesarju Primožu Rogliču, pridružil kolesar Tadej Pogačar. V sodelovanju s STO-jem bo navijačem med drugim razkrival svoje najljubše kotičke Slovenije za kolesarjenje in oddih.
"Na STO-ju smo prepričani, da lahko Slovenijo kot destinacijo za aktivni oddih uspešno promoviramo s pomočjo naših športnikov, ki z uspehi, entuziazmom in srčnostjo navdušujejo milijone ljudi po svetu," je ob tem povedala direktorica Maja Pak.
Športniki pripomorejo k dvigu ugleda in prepoznavnosti Slovenije, predstavljajo njene lepote in možnosti za aktivni oddih. "Z njihovo pomočjo učinkoviteje delimo vrednote znamke I Feel Slovenia – od ljubezni do narave do dejavnosti v naravi, odgovornosti do ohranjanja okolja in tako naprej," je dejala Pakova.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje