Zadnji turnir za grand slam sezone se začenja v ponedeljek in se z moškim finalom zaključi 9. septembra, letos pa nagradni sklad znaša rekordnih 75 milijonov dolarjev. Po navedbah ameriške teniške zveze (USTA) se je prodaja vstopnic po lanski rekordni letos še povečala, kar kaže na to, da tenis pridobiva priljubljenost.
Poleg teniških asov, vključno z branilcem naslova in sveže pečenim zlatim olimpijcem Novakom Đokovićem bo na prvenstvu mrgolelo tudi zvezdnikov. Lani so si tako obračune med drugim ogledali Charlize Theron, Justin Bieber ter Kylie Jenner in Timothée Chalamet.
"Po pandemiji covida-19 je tenis doživel pravi razcvet," je za CNN povedal Shiz Suzuki, podpredsednik trženja pri American Expressu, enem od glavnih pokroviteljev turnirja, ki ima tam tudi tri ekskluzivne lože.
"Podobno so se razširili tudi teniški navijači. Vse več je mlajših in vse več tudi takih, ki pred tem niso spremljali tenisa.”
Dodatno je tenis letos pridobil priljubljenost zahvaljujoč filmu Izzivalci (Challengers) s priljubljeno zvezdnico Zendayo na čelu, povečala se je tudi gledanost tenisa.
Rekordno zanimanje za luksuz
Ampak zvezdniki, ki si turnir ogledajo, ne sedijo na običajnih tribunah stadiona Arthurja Asha, ampak so povabljeni v enega od 90 luksuznih apartmajev ob igrišču.
Te vodijo pokrovitelji turnirja ali pa so na voljo za zasebni najem, pri čemer boste zanje odšteli tudi do 100.000 dolarjev. Ti nudijo udobne stole, velike zaslone in catering, bodo pa celo zvezdniki na balkonih teh apartmajev še vedno morali sedeti na klasičnih plastičnih stolih, navaja CNN.
Tudi prodaja teh apartmajev naj bi presegla lanski rekord. Številni so bili razprodani že aprila, kar se do zdaj še ni zgodilo. Priljubljenost tovrstnih ekskluzivnih apartmajev in lož odraža rast te 'ponudbe tudi v drugih športih, kot so nogomet, Formula 1 in olimpijske igre, pri čemer so se razmahnila potovanja bogatih z namenom ogledov športnih dogodkov.
Al Guido, predsednik ekipe ameriškega nogometa San Francisco 49ers in direktor družbe Elevate, je za CNN povedal, da je "vstopnica samo en košček izkušnje ogleda tekem", in dodal, da je korporativni gostinsko-turistični sektor večmilijardni trg, ponudniki iz tega sektorja pa želijo svojim strankam omogočiti celostno izkušnjo.
Primer: Lani je Maestro Dobel Tequila postala prva znamka tekile, ki si je zagotovila mesto pokrovitelja na OP ZDA, del njihove marketinške strategije pa je bilo povabiti na turnir in v svojo ložo Charlize Theron, da bi jim tako pomagala pridobiti priljubljenost.
Med zvezdniki v Dobelovem luksuznem apartmaju so bili še Seal, Ariana DeBose in Katie Holmes. Theronova se je turnirja lani udeležila dvakrat, obakrat kot Dobelova gostja, pri čemer so jo fotografirali med srkanjem njihovega koktajla Ace Paloma, fotografije pa so objavili vsi večji tabloidi.
A morda najbolj znamenit apartma na OP ZDA pripada letalski družbi Emirates, ki skuša svojim gostom pričarati nepozabno izkušnjo, podobno kot v svojih kabinah prvega razreda. Ob vhodu vas pozdravi osebje v uniformah stevardes in vas "prijavi" v ložo, tudi kulinarična ponudba pa je v slogu tiste v prvem razredu Emiratovih letal – stolpi morske hrane, kaviar in šampanjec. Pri Emirates so lani v svoj apartma med drugim povabili Zendayo, Justina Bieberja z ženo Haley, igralko Nicole Kidman in zvezdnico serije Bridgerton Nicolo Coughlan.
Essa Sulaiman Ahmad iz družbe Emirates je priznala, da je vedno vznemirljivo videti fotografije zvezdnikov, kako uživajo v apartmaju in "postavljajo pod drobnogled našo znamko", medtem ko uživajo v teniških dvobojih.
Tudi drugi apartmaji privabljajo slavne in bogate – tako ima apartma pokrovitelja Grey Goose odprt bar, v katerem strežejo svoje slovite koktajle z vodko. “Ravno to loči OP ZDA od drugih turnirjev, da je vse na precej višji ravni,” je povedal Aleco Azqueta, podpredsednik trženja pri Grey Goose. “Naš apartma je zdaj najbolj vroče shajališče zvezdnikov. Če hočeš, da te vidijo, prideš sem.”
Med zvezdniki v omenjeni loži so bili lani Zach Braff, Emily Blunt in John Krasinski. “Dejansko dobimo veliko povpraševanj zvezdnikov za omejena mesta. Nazadnje naredimo selekcijo glede na to, kdo ustreza znamki in kdo si resnično želi biti tu in uživati v dogodku,” je še dodal Azqueta.
Privabljanje pravih zvezdnikov se pokroviteljem, ki trošijo na milijone dolarjev za navezo, izplača. Ena fotografija na družbenih omrežjih zvezdnikov je vredna tudi več kot milijon dolarjev brezplačne reklame za podjetje, pravi Bob Lynch, direktor družbe SponsorUnited.
“Prisotnost zvezdnikov na splošno običajno spodbudi druge v loži, da delijo svoje izkušnje na omrežjih, kar še okrepi sporočilo znamke in ji prinese organsko izpostavljenost po različnih platformah. Obdati jih z vplivneži ali tistimi z velikim številom sledilcev pomaga.”
V teh apartmajih se sklepajo tudi posli – Heineken tako v svojem luksuznem apartmaju gosti poslovne partnerje, kot so distributerji in prodajalci, pa tudi zvezdnike in vplivneže za promocijo te znamke piva.
“Malo večtedenskih prireditev na ključnem trgu, kot je New York, pritegne naše ciljno občinstvo tako, kot jo OP ZDA,” je povedala Pattie Falch iz Heinekena USA.
Letos so pri Heinekenu za promocijo njihovega brezalkoholnega piva angažirali ameriškega teniškega zvezdnika Taylorja Fritza in njegovo dekle, vplivnico Morgan Riddle.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje