Hotelska veriga je ne zanima, saj ustvarja lastni poslovni imperij. Foto: Reuters
Hotelska veriga je ne zanima, saj ustvarja lastni poslovni imperij. Foto: Reuters

Svoje zahteve utemeljuje na podlagi vse odgovornejše vloge, ki jo je začela igrati v svojih hitro rastočih podjetjih. Njena blagovna znamka za oblačila in linija nakita zahtevata veliko predanost, in kakor sama pravi, ni več 16-letno dekle, ki misli samo na zabavo, ampak poslovna ženska, ki nima več časa za večerna pohajkovanja.

24-letna dedinja verige Hilton je prepričana, da se vidi, kako je zaposlena, oziroma da to vidijo predvsem ljudje, ki jo malo bolje poznajo.

Paris je svoje tegobe, ki jo mučijo zaradi napačnega mnenja o njej, pripovedovala v Cannesu, kjer se bo predstavila v svojem najnovejšem filmu. Povprašali so jo tudi, ali namerava nekega dne prevzeti katerega od hotelov verige Hilton, pa je dejala, da tega ne potrebuje več, saj si ustvarja lasten poslovni imperij.