Vestern iz leta 1999 o pripetljajih na divjem zahodu je imel le eno funkcijo - prodati čim več kart. In Smith, ki je svojo kariero začel v humoristični seriji Princ z Bel Aira, se zdaj poskuša oddaljiti od poloma. Kot je pojasnil, ga je k projektu vodila želja po še večji slavi, kar ga je za kratek čas oddaljilo od želje po umetniškem nadgrajevanju.
"Doživel sem toliko uspeha, da sem začel okušati svetovnega in moja pozornost se je preusmerila iz umetnosti na zmage. Želel sem si zmagati in postati največja filmska zvezda. Toda zgodil se je padec - v času promocije Divjega divjega zahoda -, film sem promoviral, ker sem želel zmagati in ne zato, ker sem vanj verjel," je priznal med pogovornim omizjem na festivalu Cannes Lions.
Igralec zase pravi, da je tržnik. "Moja kariera se je vrtela okoli prodaje mojih proizvodov po svetu. In zdaj je v rokah oboževalcev. Moram slediti njihovim potrebam in ne smem jih več ukaniti, da bi si ogledali film, kot je Divji divji zahod," je dodal Smith.
Beseda pa je nanesla tudi na najnovejše trende v promociji filma v dobi družbenih omrežij. "Dim in zrcala v prodaji in trženju so končani. Ljudje zelo hitro ugotovijo, ali proizvod izpolnjuje svojo obljubo," je sklenil zvezdnih prihajajočega močno pričakovanega filma Samomorilski vod.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje