Renaultovi konstruktorji so se takšen rezultat morali posvetiti predvsem trem področjem; zmanjševanju teže, aerodinamiki in novi tehnologiji Z.E. Hybrid. Nastal je prototip, ki ga označujejo za izložbo inovacij v prid okolja, saj eolab vključuje številne napredne tehnologije, ki jih nameravajo postopoma uvesti tudi v serijska vozila v roku 10 let.
Prototip je zasnovan na osnovi osebnega avtomobila segmenta B in ima vgrajenih skoraj sto naprednih in industrijsko uporabnih tehnologij.
Aktivni deli za boljšo aerodinamiko
Odlično aerodinamičnost so zagotovili s silhueto avtomobila, oblikovano za učinkovito premagovanje zračnega upora, in pomični deli, kot so aktivno krilce na sprednjem delu vozila, stranska zakrilca na zadnjem delu in aktivni kolesni pokrovi.
Po zaslugi shujševalne diete in uporabe lažjih materialov, kot so lahka jekla, aluminij, kompoziti in magnezij, je prototip približno 400 kilogramov lažji od serijskega avtomobila segmenta B. Zmanjšanje teže pa je ustvarilo koristni krog in omogočilo zmanjšanje velikosti ter s tem znižanje stroška za sestavne sklope (motor, akumulator, kolesa, zavore …), s čimer se pokrije strošek izbire dražjih materialov.
Tehnologija Z.E. hybrid pa nova kompaktna in cenovno dosegljiva hibridna različica pogona, ki omogoča ponovno polnjenje, zagotavlja ultra majhno porabo goriva in mobilnost brez izpustov na razdaljah do 60 kilometrov in pri hitrosti do 120 kilometrov na uro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje