Po vzoru na Volkswagnovega passata alltrack so tudi golfa dvignili od tal, in sicer za dva centimetra. Oblikovalci so za robustnejši videz poskrbeli z zaščitno plastiko okoli odbijačev in blatnikov, ki v primeru vožnje izven urejenega terena karoserijo ščiti pred kamenjem in praskami, za boljše vozne karakteristike poskrbi štirikolesni pogon 4Motion. Atraktivnejši dizajn dopolnjujejo srebrna vzvratna ogledala, večja platišča iz lahke litine in strešni nosilci.
Seznam pogonskih agregatov sestavljajo prisilno polnjeni bencinski in dizelski motorji. Bencinski agregat je 1,8 TSI z 132 kilovati moči (180 KM), TDI agregati so trije, 1,6-litrski z 81 kilovati moči (110 KM), in dvolitrski v dveh različicah, z 110 kilovati moči (150 KM), oziroma 135 kilovati moči (184 KM).
Pri najzmogljivejši bencinski in dizelski različici moč na vsa štiri kolesa prenaša serijski šeststopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Alltrack bo serijsko opremljen z elektronskim sprednjim diferencialom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje