Lexus bo na najznamenitejšem ameriškem avtomobilskem salonu v Detroitu predstavil model GS F. Prve uradne fotografije so že razkrile obliko zunanjosti in notranjosti ter nekatere tehnične podatke.
Lexus GS F je športna limuzina, ki bo na trgu konkurirala BMW-ju M5, mercedesu E63 AMG, jaguarju XFR-S in cadillacu CTS-V, ki bo prav tako premierno razkrit v Detroitu.
Brez turba
4915 milimetrov dolg, 1845 milimetrov širok, 1440 milimetrov visok GS F, z medosno razdaljo 2850 milimetrov, poganja dodelan 5,0-litrski osemvaljni atmosferski motor s 348 kilovatov moči pri 7.100 vrtljajih v minuti in z najvišjim navorom 527 Nm med 4.800 in 5.600 vrtljaji v minuti, kot smo ga spoznali v športnem kupeju RC F.
Moči je občutljivo manj kot pri nemških tekmecih in cadillacu CTS-V z V8-turbomotorji, a pri Lexusu navajajo, da novinec tehta "le" 1830 kilogramov, kar je 115 kilogramov manj od BMW-ja M5. Podatke o najvišji hitrosti in pospeških Lexus še ni objavil.
Za še več oprijema, stabilnosti in vozne dinamike je vozilo opremljeno s kombinacijo osemstopenjskega samodejnega menjalnika s prvim diferencialom TVD (Torque Vectoring Differential) s tremi režimi delovanja - standardno, slalom in dirkanje. Tako kot model RC F tudi GS F uporablja Atkinsonov cikel pri zmerni hitrosti za nižjo porabo goriva, nato pa preklopi na Ottov cikel pri višjih vrtljajih, kar mu omogoča večje zmogljivosti.
Dodatki za agresiven videz
Zunanji videz so nadgradili z aerodinamičnim paketom z bolj vpadljivo masko, novimi 19-palčnimi platišči, zmogljivejšimi zavorami, športnim izpušnim sistemom s štirimi cevmi ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje