Konstruktorji japonske znamke so namreč prepričani, da jim je uspelo opraviti doslej največji korak med generacijami, in sicer pri porabi goriva, izpustih in izkoristku.
Toyotin polni hibridni pogon naj bi v priusu četrte generacije dosegal bistveno boljše rezultate pri porabi goriva med vožnjo na avtocesti. Vožnja naj bi bila zaradi bolj uglajenega in odzivnejšega pospeševanja prijetnejša, delovanje motorja pri višjih hitrostih pa tišje.
Po zaslugi nove Toyotine platforme TNGA (Toyotina nova globalna arhitektura) so po zagotovilih konstruktorjev boljše tudi dinamične zmogljivosti novega avtomobila, ki ima nižje težišče ter s tem boljšo vodljivost in stabilnost.
Zaradi manjšega, a nič manj zmogljivega, akumulatorskega sklopa in novega zadnjega vzmetenja z dvojnim prečnim vodilom so povečali prostornost prtljažnika, potniška kabina pa naj bi zagotavljala več udobja. Toyota označuje priusa za tehnološkega ambasadorja znamke, kar med drugim pomeni tudi izdaten paket varnostne opreme.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje