Škoda je z rapidom v Evropi dosegla dobre prodajne rezultate. Prodali so več avtomobilov kot konkurenca. Z novo različico scoutline si z modelom rapid spaceback obetajo še večjo rast prodaje.
Škoda je od začetka januarja do konca marca letos v Evropi prodala 18.834 modelov rapid, kar je več od konkurenčnih modelov, kot so kia cee'd, hyundai i30, mazda3, honda civic, citroën c4 in drugi. Čehi so navedli, da so od začetka prodaje modela rapid leta 2013 prodali že 105.000 modelov, od tega 72.400 lani.
Želijo si mlajših kupcev
Analitiki uspeh rapidu pripisujejo zaradi uporabnosti, notranje prostornosti in celo oblike. Dodatno privlačnost modelu naj bi zdaj dodali z novo različico rapid spaceback scoutline, s katero želijo pridobiti več mladih kupcev, saj so Škodini tradicionalni kupci predvsem starejši vozniki.
To je taktika, ki so jo pri Škodi uporabili že lani, ko so predstavili športno različico rapida monte carlo. Scoutline ima videz "mehkega terenca, saj so mu v korist vožnje zunaj asfalta dodali plastične zaščite karoserije v črni barvi, nova 16- in 17-palčna platišča, srebrna ohišja vzvratnih ogledal in vrstno novih barv zunanjosti, vključno z zeleno, pistacija barvo.
Vsi pogonski motorji bodo enaki kot pri klasični izvedenki, z izjemo najbolj ekoloških različic z oznako greenline. To pomeni trije bencinski pogonski agregati z močjo 66-, 81- in 92 kilovatov ter dva dizelska motorja z močjo 66- oziroma 85 kilovatov moči. Vsi pogonski motorji zadovoljujejo emisijske zahteve Euro6, vsi so kombinirani s sistemom start-stop in tehnologijo regenerativnega zaviranja.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje