Kot je v zadnjem času značilno za večino modelov iz Ingolstadta, je tudi novi Q5 v grobem ohranil glavne oblikovne poteze svojega predhodnika, pri čemer so mu namenili ostrejše linije, ki v kombinaciji z masko v slogu velikega Q7 in malega Q2 skrbijo za bolj dinamičen videz.
Kljub terenski drži je druga generacija Q5 zasnovana na enaki platformi kot A4 (MLB). Čeprav je za 90 kilogramov lažji od predhodnika, je s 4,66 metra dolžine, 1,89 širine in 1,66 metra višine pridobil nekaj milimetrov v dolžino in v medosju, 550-litrski prtljažnik pa se v osnovni postavitvi pohvali z dodatnimi desetimi litri prostornine.
Motorna paleta šteje en bencinski stroj TFSI s 185 kilovati (252 KM) ter štiri turbodizle TDI z razponom moči od 110 do 210 kilovatov (od 150 do 286 KM). Vsi modeli so serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom quattro, z izjemo vstopne turbodizelske različice, pri kateri je na voljo za doplačilo.
Vse, kar si lahko zaželi sodoben uporabnik
V notranjosti takoj pade v oči 17,8 ali 21-cenimetrski (7-palčni ali 8,3-palčni) zaslon, ki ga je mogoče upravljati z vrtljivim gumbom ali z na dotik občutljivo ploščico. Za doplačilo so na voljo tudi Audijeva virtualna instrumentna plošča, modul LTE, WiFi-dostopna točka in sladkorčki, kot sta zvočni sistem Bang&Olufsen in računalniška tablica za zabavo potnikov v drugi vrsti.
Poleg nastavljivih blažilnikov s klasičnimi vzmetmi bo na izbiro tudi zračno vzmetenje s funkcijo samodejnega uravnavanja višine v slogu modela Q7. Prodaja bo stekla na začetku prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje