Če pride mimo hud avto, recimo lovilec pogledov in se sproži energija radovednosti, ki samodejno dvigne palec - se začne vrteti kolo sreče. Mnogim fantom so prav taki štoparski zadetki za vedno zmešali glavo, jih prepričali v določeno znamko ali tip avta. Kot se rado zgodi - oče sinu hitro obljubi vožnjo z raketo, kar pa čez leta postane še ena neizpolnjena obljuba več, zato na poti s šole zaštopan nadomestek rakete lahko pomeni začetek fantove poti v svet moških in samostojnega izpolnjevanja želja.
Z A7 zna Audi izpolniti veliko želja. Atlet, ki kljub skoraj petim metrom deluje športno gibčen, je doživel manjšo stisko preobrazbo, ki seveda ni posegla v značilno silhueto tega kameleona različnih talentov. Z A7 so razbili mit, da kupe ne more biti limuzina visokega razreda, v kateri se na zadnjih sedežih ne da najti dovolj miru, prostora in intime za delo, meditacijo ali karkoli že poslovneži in drugi, ki jih po svetu vozijo šoferji, pač počnejo na zadnjih sedežih. Na zunaj vidne novosti so mehke, spremenjena sta odbijača, malenkostno maska hladilnika, najbolj pa izstopajo matrix sprednje LED luči, ki se drugim udeležencem v prometu ne bleščijo.
A7 ponujajo v kombinaciji s sedmimi motorji, ki so prav tako stopili v novo tehnično generacijo. Mi smo na prvem preskusu prenovljenega A7 spoznali učinkovitost 3-litrskega dizelskega biturbo agregata, ki svojih 235 kilovatov prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa kolesa.
In ker je to že pred prenovo počel zelo prepričljivo, smo ga namenoma postavili v okolje, ki mu je najmanj pisano na velikostne predispozicije – na zavite gorske ceste torej. Čeprav je za zaprte ovinke prevelik je z visoko natančnim volanskim mehanizmom postal tudi v tem zanj neprijaznem okolju nadvse zabaven rekvizit. Ob dejstvu, da je z močno dvignjeno zvočno izoliranostjo kabine in mehkim predenjem agregata postal še večji gospodar avtocest pa ni odveč vedeti, da lahko ponudi tudi športno dinamiko, ki mu oblikovno bolj pristaja kot večji in manjši limuzini.
O spisku dodatne opreme, ki je dolg kot račun za hrano pred silvestrsko večerjo, nima smisla izgubljati besed, a kljub temu ne smemo mimo nočnega vida, dodatka, ki bi si ga želeli v vsakem avtu. Ta je sposoben tudi v noči in megli prepoznati ljudi in večje živali, ki jih na velikem sredinskem ekranu obarva v dobro vidni barvi in s tem voznika opozori naje še veliko prej preden bi jih lahko videl s prostim očesom.
Audi A7 sportback 3,0 TDI biturbo quattro | |
Dolžina: | 4,97 m |
Medosna razdalja: | 2,91 m |
Višina: | 1,42 m |
Širina: | 1,91 m |
Masa: | 1925 kg |
Prtljažnik: | 535 l |
Motor: | 6-valjni dizelski biturbo |
Prostornina: | 2967 cm3 |
Najvišja moč: | 240 kW pri 4000-4500 vrt/min |
Največji navor: | 650 Nm pri 1400-2800 vrt/min |
Menjalnik: | 8-stopenjski samodejni |
Pogon: | štirikolesni |
Emisije CO2: | 142 g/km |
Testna poraba: | 8,9 l/100 km |
Rezervoar: | 73 l |
Doseg: | 820 km |
Osnovna cena: | 77.300 EUR |
Priporočena cena: | 77.300 EUR |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto: | 1065 EUR / mesec |
|
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje