Oznaka MG pomeni Morris Garages. Začelo se je namreč leta 1921, v Morrisovi "garaži", torej pri avtomobilskem trgovcu Williamu Morrisu.
Ta legendarna znamka je šla do danes čez številna zelo turbulentna leta. British Motor Corporation, British Leyland, Austin, Rover, MG Rover, BMW, vsi so si jo lastili, a v resnici noben novi šef ni dobro vedel, v katero smer bi moral zapeljati MG, da bi prinašal dobiček. Kot kaže ta hip, je znamko v resnici moral kupiti outsider, nekdo popolnoma neobremenjen z roadsterji. MG-ja torej ni več, naj živi novi MG, kitajski MG.
Kitajci stavijo na elektriko
In kitajski lastnik je zares velik, gre za podjetje SAIC, torej Shanghai Automotoive Industry Corporation, kitajsko državno podjetje, partner Volkswagna, tudi nekdanji partner General Motorsa, skratka podjetje, ki lahko vlaga gore denarja. To je bil tudi povod za nastanek električnega družinskega športnega terenca MG ZS EV z električnim pogonom.
Čustva v ozadju
Oblikovno bomo v tem avtu zagotovo videli kakšno linijo, ki spada h kakšnemu drugemu avtu, je pa avto prostoren, tako v kabini kot v prtljažniku. Gre za bolj tiste sorte avto, ki ga kupujemo s pametjo, ne s čustvi. Dobili boste vse, kar ponujajo novodobni moderni avti ‒ seveda tudi asistenčne sisteme, avto recimo tudi sam zavira, speljuje, kar vam bo recimo zelo godilo v jutranjih zastojih, avto tudi aktivno in kar učinkovito ohranja na voznem pasu, zaznava prečni promet.
Ampak bistvo električnega avtomobila je električni pogon. Kaj zmore na cesti, koliko je povprečna poraba električne energije, koliko kilometrov se lahko prevozite na elektriko, kako je s polnjenjem baterije?
To smo raziskali in objavili v videoprispevku v oddaji Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje