Dell je moral nazaj poklicati 4,1 milijona baterij. Foto: Reuters
Dell je moral nazaj poklicati 4,1 milijona baterij. Foto: Reuters

O pregrevanju baterij pri notesnikih se je veliko govorilo, Dell pa je moral avgusta lani nazaj poklicati 4,1 milijona teh baterij. Zaradi težav z njimi si mora znova pridobiti ugled v javnosti, tožba v Kanadi pa k temu ravno ne pripomore.

Tožniki od Della zahtevajo, da jim okvarjene notesnike zamenja ali povrne denar za nastalo škodo, odvetnik tožnikov pa zahtevek utemeljuje z besedami, da je videti, kot da gre za sistemsko težavo.

Običajna garancija Dellovih notesnikov traja eno leto, trenutno pa to podjetje v Veliki Britaniji ponuja triletno garancijo za notesnike modela Inspirons. Ponavadi pa se težave s pregrevanjem baterij pojavijo po preteku enoletne garancije. Odvetnik tožnikov meni, da gre za svojevrstno napako Delllovih računalnikov.

Organizacija Which? (nekdanja potrošniška organizacija), ki je raziskala Dellove težave s pregrevanjem baterij, je sporočila, da je Dell ena najbolj zanesljivih znamk notesnikov. Na pregrevanje so se odzvali hitro, vendar bi lahko baterije vpoklicali še hitreje.